Wierzymy, że w branży fast food należy jeszcze wiele zrobić, szczególnie pod kątem smaku. Nie boimy się mówić, że wyprzedzamy w tym względzie konkurencję i tej jesieni oferujemy najlepszego burgera dostępnego na polskim rynku. Myślę, że możemy śmiało powiedzieć: „zrobiliśmy to lepiej” – komentuje Richard Bergfors, CEO MAX Burgers.
Nowy burger przekonuje nie tylko smakiem i rozmiarem, ale także wysoką jakością składników. Tym, który zasługuje na szczególną uwagę jest lingonberry – szwedzka borówka brusznica, znajdująca się w każdej z trzech wersji Rywala w postaci autorskiego sosu z dipem BBQ.
W burgerze – niezależnie od tego, czy zdecydujemy się na wariant z wołowiną, wołowiną i bekonem czy z Plant Beef – znajdziemy również smażony ser mozzarella, ser cheddar, czerwoną cebulę, sałatę i sos kreolski, wszystko zamknięte w autorskiej bułce MAX, Frisco.
Od ponad 50 lat nasza misja pozostaje niezmienna – serwować najsmaczniejsze burgery z najwyższej jakości składników. Chcieliśmy dać Polakom jeszcze większy wybór i podnieść poziom konkurencji w zakresie smaku, tak właśnie powstał Rywal. Sos na bazie szwedzkiej borówki i dipu BBQ to nasza specjalność i mamy nadzieję, że skradnie serca nowych fanów MAX. Tworząc nowe opcje w menu, nieustannie poszukujemy najlepszych produktów do naszych niemal 200 restauracji na różnych rynkach. W przypadku Rywala borówka pochodzi ze Szwecji, a wołowina jest prosto z Polski – zapowiada Jonas Mårtensson, szef kuchni MAX Burgers.
Burger Rywala jest jednym z największych i najbardziej premium burgerów w ofercie szwedzkiej restauracji – duży, sycący i satysfakcjonujący niezależnie od wybieranej wersji. Dostępny od 15 listopada we wszystkich restauracjach MAX w Polsce, gdzie goście mają dodatkowo możliwość składania zamówień za pośrednictwem aplikacji MAX Express, strony internetowej oraz partnerów z dostawą.
Ceny nowego burgera w zależności od wariantu zaczynają się od 23,95 złotych, a ceny zestawów od 31,95 złotych.
Więcej informacji: www.maxpremiumburgers.pl.
MAX Burgers został założony w Gällivare w 1968 roku przez Curta Bergforsa i Brittę Andersson i rozwinął się z małej budki serwującej burgery w północnej Szwecji do międzynarodowej sieci z restauracjami w Szwecji, Polsce, Norwegii, Danii i Egipcie. Ambicją MAX jest stanie się najlepszą siecią burgerów na świecie poprzez serwowanie najlepszych burgerów w sposób odpowiedzialny.
Zrównoważony rozwój jest naturalną częścią firmy. MAX jako pierwsza sieć restauracji na świecie zaczął znakować swoje menu pod kątem dbałości o klimat już w 2008 roku. Od 2006 roku Fair Distribution Foundation przekazuje 7-10% rocznego zysku netto MAX na walkę z ubóstwem. Więcej informacji o MAX Burgers: www.maxburgers.pl